Gyakran Ismételt Kérdések – Applikáció

Mire jó a Pay-Station alkalmazás? 

Az okostelefonokon végrehajtott pénzügyi tranzakciók gyors, egyszerű és biztonságos lebonyolítását teszi lehetővé.

Milyen telefonokkal használható a Pay-Station? 

A Pay-Station alkalmazás Android 4.0 vagy későbbi, iOS 7.0 vagy későbbi operációs rendszerrel működő okostelefonnal használható. 

Szükséges a regisztráció a Pay-Station alkalmazás használatához? 

Az alkalmazás letöltése után aktiválni kell az alkalmazást az Ön biztonsága érdekében. A regisztráció során az alkalmazás és az Ön telefonja párosítását végzi a rendszer.

Mikortól használható a Pay-Station fizetésre? 

Pay-Station alkalmazás regisztrációja, a kötelező adatok megadása és az első bankkártya sikeres regisztrációja után teljeskörűen használhatóak a Pay-Station szolgáltatások. 

Milyen bankkártyával használható az alkalmazás? 

Bármilyen bank által kibocsátott MasterCard, Visa és CVC-kóddal ellátott Maestro bankkártyával.

Mi az a CVC-kód 

A nemzetközi kártyatársaságok ellenőrző számot vezettek be a bankkártya azonosításra. Ilyen a CVC kódnak nevezett ellenőrző szám, mely a kártya hátoldalán a kártya aláírás paneljére nyomtatott három jegyből álló számkombináció. 

Több bankkártyát is be lehet regisztrálni a Pay-Station alkalmazásba? 

Természetesen. Ez esetben a regisztrált kártyák közül minden egyes fizetésnél kiválaszthatja, hogy melyik kártyával kíván fizetni. 

Hitelkártyával is használható a Pay-Station alkalmazás? 

Igen.

A Pay-Station alkalmazásban a bankkártya adatai a telefonban tárolódnak? 

Nem. Az aktivált Mobil Bankkártya adatai titkosított formában, védett módon tárolódnak, s csak az Ön által kezdeményezett és jóváhagyott fizetési tranzakciók során kerülnek felhasználásra banki rendszerek által. 

Mi az „mPIN kód”? 

Ez egy Ön által választott, 6 karakter hosszú, alfanumerikus  kód, amely a saját titkos azonosítója. Kérjük, ezt jól jegyezze meg, mert ezzel az mPIN kóddal tud a jövőben minden Pay-Station fizetési műveletet engedélyezni. A kódot sem a kártyakibocsátó bankja, sem a mobilszolgáltatója nem ismeri! A Pay-Station alkalmazásban több regisztrált kártya esetén is csak egy mPIN kódja van. 

Hogyan lehet megváltoztatni az mPIN kódot? 

Az alkalmazás „Beállítások” menüpontjában lehet módosítani.

Az mPIN kódonak ugyanannak kell lennie, mint a bankkártya PIN kódjának? 

Nem. Az mPIN egy Ön által megadott kód. Ha több bankkártyát regisztrált a Pay-Station alkalmazásban akkor is egy mPIN kódot kell választani, vagyis minden kártya esetén ugyanazzal az mPIN-nel lehet megerősíteni a tranzakciót. 

Háromszor is elrontotta az mPIN kódját, és letiltották. Mi ilyenkor a teendő? 

Újra kell regisztrálnia az alkalmazást. 

Mennyibe kerül a Pay-Station használata? 

Az alkalmazás ingyenes. A vásárlások után egy Szolgáltatási díj kerülhet felszámításra. Az alkalmazás letöltése és használata, illetve a bankkártya regisztrációja adatforgalommal jár, aminek díja a telefontársasággal kötött előfizetése függvényében alakul. 

Mekkora adatforgalommal jár a Pay-Station használata? 

Az egy tranzakcióhoz tartozó összes adatforgalom kevesebb, mint 1 kByte, vagyis elhanyagolható még akkor is, ha valaki több tranzakciót hajt végre. 

Mi történik, ha elveszíti vagy ellopják a telefonját? 

Hívja fel a mobil szolgáltatója ügyfélszolgálatát, ahol elvégzik a szükséges tiltásokat. A Pay-Station alkalmazásban az mPIN – vagyis az Ön által adott 6 karakterből álló kód – ismerete nélkül nem lehet tranzakciót végrehajtani. Ezért is kérjük, hogy ezt a kódot a telefonjától elkülönítve tárolja, akkor teljes biztonságban van. 

Valamilyen okból le kellett tiltania azt a bankkártyáját, amelyiket a Pay-Station alkalmazásban regisztrálva van. Kell-e valamit tennie a Pay-Station alkalmazásban is?

Célszerű ott is törölni a kártya Mobil Bankkártya változatát, de mivel a fizetési folyamat a bankrendszeren megy keresztül, az Ön által letiltott kártyával mobilról sem lehet a letiltást követően tranzakciót végrehajtani.

Mi történik, ha telefont cserél vagy megváltozik a telefonszáma? 

Telefon cserénél az alkalmazás „export” menüpontját kell használni és követni az ott leírtakat.  Az új telefonon a korábbi Tranzakciós lista nem lesz elérhető, de azért, hogy az adatok ne vesszenek el, az alkalmazás lehetőséget biztosít ezek lementésére és e-mailben történő továbbítására.

Telefonszám változás esetén az alkalmazást újra regisztrálnia kell. Ekkor az összes, az alkalmazásban tárolt korábbi adat törlődik, tehát bankkártyáit is újra regisztrálnia kell. 

A regisztrált bankkártyájának lejárt az érvényessége, mit kell tennie a Pay-Station alkalmazásban? 

Az új bankkártyát újra kell regisztrálni kell, a régi bankkártyát célszerű törölni, hiszen további használata nem lehetséges. 

Van valamilyen napi költési limit, ami Pay-Station alkalmazáshoz kapcsolódik? 

Egyrészt a napi limit a regisztrált bankkártyához kapcsolódik, nem az alkalmazáshoz. Másrészt a paysafecard vásárlási limit: 500 €/12 óra. 

Honnan tudja, hogy a fizetés sikeres volt? 

Visszaigazoló üzenetet kap a telefonjára. 

Hol ellenőrizheti a korábbi fizetéseit? 

A Pay-Station alkalmazás „Tranzakciók” menüpontjában részletesen megtekintheti a kifizetésre váró vásárlások, illetve a már befejezett tranzakciók adatait. 

Vissza szeretne vonni egy fizetést, amit a Pay-Station-on keresztül végzett. Mit tehet? 

Ez egy bankkártyás fizetés, az arra vonatkozó szabályok itt is érvényesek, kérünk, forduljon a kibocsátó bankjához!