Gyakran Ismételt Kérdések – Applikáció
Az okostelefonokon végrehajtott pénzügyi tranzakciók gyors, egyszerű és biztonságos lebonyolítását teszi lehetővé.
A Pay-Station alkalmazás Android 4.0 vagy későbbi, iOS 7.0 vagy későbbi operációs rendszerrel működő okostelefonnal használható.
Az alkalmazás letöltése után aktiválni kell az alkalmazást az Ön biztonsága érdekében. A regisztráció során az alkalmazás és az Ön telefonja párosítását végzi a rendszer.
Pay-Station alkalmazás regisztrációja, a kötelező adatok megadása és az első bankkártya sikeres regisztrációja után teljeskörűen használhatóak a Pay-Station szolgáltatások.
Bármilyen bank által kibocsátott MasterCard, Visa és CVC-kóddal ellátott Maestro bankkártyával.
A nemzetközi kártyatársaságok ellenőrző számot vezettek be a bankkártya azonosításra. Ilyen a CVC kódnak nevezett ellenőrző szám, mely a kártya hátoldalán a kártya aláírás paneljére nyomtatott három jegyből álló számkombináció.
Természetesen. Ez esetben a regisztrált kártyák közül minden egyes fizetésnél kiválaszthatja, hogy melyik kártyával kíván fizetni.
Igen.
Nem. Az aktivált Mobil Bankkártya adatai titkosított formában, védett módon tárolódnak, s csak az Ön által kezdeményezett és jóváhagyott fizetési tranzakciók során kerülnek felhasználásra banki rendszerek által.
Ez egy Ön által választott, 6 karakter hosszú, alfanumerikus kód, amely a saját titkos azonosítója. Kérjük, ezt jól jegyezze meg, mert ezzel az mPIN kóddal tud a jövőben minden Pay-Station fizetési műveletet engedélyezni. A kódot sem a kártyakibocsátó bankja, sem a mobilszolgáltatója nem ismeri! A Pay-Station alkalmazásban több regisztrált kártya esetén is csak egy mPIN kódja van.
Az alkalmazás „Beállítások” menüpontjában lehet módosítani.
Nem. Az mPIN egy Ön által megadott kód. Ha több bankkártyát regisztrált a Pay-Station alkalmazásban akkor is egy mPIN kódot kell választani, vagyis minden kártya esetén ugyanazzal az mPIN-nel lehet megerősíteni a tranzakciót.
Újra kell regisztrálnia az alkalmazást.
Az alkalmazás ingyenes. A vásárlások után egy Szolgáltatási díj kerülhet felszámításra. Az alkalmazás letöltése és használata, illetve a bankkártya regisztrációja adatforgalommal jár, aminek díja a telefontársasággal kötött előfizetése függvényében alakul.
Az egy tranzakcióhoz tartozó összes adatforgalom kevesebb, mint 1 kByte, vagyis elhanyagolható még akkor is, ha valaki több tranzakciót hajt végre.
Hívja fel a mobil szolgáltatója ügyfélszolgálatát, ahol elvégzik a szükséges tiltásokat. A Pay-Station alkalmazásban az mPIN – vagyis az Ön által adott 6 karakterből álló kód – ismerete nélkül nem lehet tranzakciót végrehajtani. Ezért is kérjük, hogy ezt a kódot a telefonjától elkülönítve tárolja, akkor teljes biztonságban van.
Célszerű ott is törölni a kártya Mobil Bankkártya változatát, de mivel a fizetési folyamat a bankrendszeren megy keresztül, az Ön által letiltott kártyával mobilról sem lehet a letiltást követően tranzakciót végrehajtani.
Telefon cserénél az alkalmazás „export” menüpontját kell használni és követni az ott leírtakat. Az új telefonon a korábbi Tranzakciós lista nem lesz elérhető, de azért, hogy az adatok ne vesszenek el, az alkalmazás lehetőséget biztosít ezek lementésére és e-mailben történő továbbítására.
Telefonszám változás esetén az alkalmazást újra regisztrálnia kell. Ekkor az összes, az alkalmazásban tárolt korábbi adat törlődik, tehát bankkártyáit is újra regisztrálnia kell.
Az új bankkártyát újra kell regisztrálni kell, a régi bankkártyát célszerű törölni, hiszen további használata nem lehetséges.
Egyrészt a napi limit a regisztrált bankkártyához kapcsolódik, nem az alkalmazáshoz. Másrészt a paysafecard vásárlási limit: 500 €/12 óra.
Visszaigazoló üzenetet kap a telefonjára.
A Pay-Station alkalmazás „Tranzakciók” menüpontjában részletesen megtekintheti a kifizetésre váró vásárlások, illetve a már befejezett tranzakciók adatait.
Ez egy bankkártyás fizetés, az arra vonatkozó szabályok itt is érvényesek, kérünk, forduljon a kibocsátó bankjához!